Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού: Εκπαιδευτικά Προγράμματα του “Ελληνικού Κόσμου”

Ο «Ελληνικός Κόσμος» υποδέχεται τη νέα σχολική χρονιά με καινούρια εκπαιδευτικά προγράμματα και νέες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί και υλοποιούνται από το Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγών. Τα παιδιά παρακινούνται να συνεργαστούν, να παρατηρήσουν, να ερευνήσουν και να δημιουργήσουν.
  • Τα νομίσματα διηγούνται Νέο
  • Βυζάντιο, άνθρωποι και επικοινωνία Νέο
  • Θαλασσοπόροι μιας άλλης εποχής Νέο
  • Υπάρχει σε όλα λύση; Ταξίδι στον Κόσμο των Αρχαίων Ελληνικών Μαθηματικών
  • Συνάντηση στην Αρχαία Αγορά
  • Είμαι όπως τρώω…
  • Μαρότες, γιγαντόκουκλες, σκιές, αντικείμενα και άλλα στην παράσταση «Γεννητούρια, δώρα και εκπλήξεις» – Πειραματισμοί με κούκλες και παράσταση κουκλοθεάτρου
  • Αναπαράσταση μιας ανασκαφής
  • Η ελιά. Το δέντρο, ο καρπός και ο χυμός του. Το χρυσάφι της ελληνικής γης
  • Γη, ένας πλανήτης ζωντανός – ηφαίστεια και σεισμοί…
  • Στα ίχνη των μύθων, στα χρόνια της Προϊστορίας
  • «Φτου ξελευτερία»… το παιχνίδι αρχίζει!
  • Ένα λαϊκό παραμύθι καμωμένο με κούκλες για παιδιά
  • Θέατρο, μια τέχνη τεχνών
  • «Θόλος»
  • Παραστάσεις Εικονικής Πραγματικότητας
Τα Σχολικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2010-2011 είναι προσβάσιμα και σε αρχείο pdf.


Τα νομίσματα διηγούνται Νέο

Πού και πότε επινοήθηκε το νόμισμα; Τι κρύβει η παράσταση πάνω του; Ποιοι μύθοι απεικονίζονται; Υπήρχαν διεθνή και κοινά νομίσματα στην Αρχαιότητα; Τι ρόλο έπαιξε το νόμισμα στο εμπόριο; Δείτε τις «δύο όψεις του νομίσματος» το Νοέμβριο του 2010 μαζί με την πρώτη παρουσίαση της νομισματικής συλλογής του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Γ’ Δημοτικού έως και Γ’ Λυκείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Βυζάντιο, άνθρωποι και επικοινωνία Νέο

Το Βυζάντιο, λόγω της θέσης του, αποτελούσε σημαντικό επικοινωνιακό κόμβο. Η ανάπτυξη του πολιτισμού βασίστηκε σε ένα καλά δομημένο σύστημα επικοινωνίας, ανταλλαγής και κίνησης ανθρώπων. Το δίκτυο των χερσαίων και θαλάσσιων δρόμων, η αυτοκρατορική διοίκηση αλλά και το σύστημα των φρυκτωριών στο στρατό είναι κάποιες μόνο όψεις του δικτύου επικοινωνίας που διέθετε το Βυζάντιο. Οι μαθητές, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, έρχονται σε επαφή με τους τρόπους, τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της επικοινωνίας στον πολυδιάστατο βυζαντινό χώρο.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Ε’ Δημοτικού έως Β’ Γυμνασίου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Θαλασσοπόροι μιας άλλης εποχής Νέο

Η τριακόντορος του «Ελληνικού Κόσμου» ετοιμάζει ταξίδια γνώσης! Θα γνωρίσουμε την ιστορία ενός αρχαίου πλοίου, τη ζωή πάνω σε αυτό αλλά και τη ναυτιλία στην αρχαία Ελλάδα. Ένα σεντούκι αποκαλύπτει πλευρές της ναυτικής ζωής στην Αρχαιότητα και τους λόγους που οδήγησαν σε ναυτικά ταξίδια. Ας επιβιβαστούμε και με πλοηγό τη φαντασία μας ας ταξιδέψουμε στην ιστορία!
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Συνοδεύεται από την εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας «Περιήγηση στην Αρχαία Μίλητο».
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Β’ έως ΣΤ’ Δημοτικού.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Υπάρχει σε όλα λύση; Ταξίδι στον Κόσμο των Αρχαίων Ελληνικών Μαθηματικών

Ποιοι λαοί ασχολήθηκαν πρώτοι με τους μαθηματικούς υπολογισμούς; Πώς σχημάτιζαν τους αριθμούς τους οι Αιγύπτιοι και πώς οι Βαβυλώνιοι; Ποιες είναι οι εφευρέσεις του Αρχιμήδη; Πώς χρησιμοποιούνταν τα μαθηματικά στην καθημερινή ζωή; Τι σχέση μπορεί να έχει η αστρονομία και η φιλοσοφία με τα μαθηματικά; Πώς διαδόθηκαν αυτές οι γνώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο και
πώς γεννήθηκε η μαθηματική επιστήμη; Μαθηματικά χωρίς χαρτί και μολύβι, μαθηματικά με τρόπο απλό και διασκεδαστικό!
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Μπορεί να συνδυαστεί με την εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας «Εύρηκα! Ιστορίες από τον Αρχιμήδη».
  • Απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου, καθώς και σε παιδιά Νηπιαγωγείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι εκατό μαθητές.


Συνάντηση στην Αρχαία Aγορά

Πώς λειτουργούσε η Αγορά την εποχή της μεγάλης ακμής της αθηναϊκής πόλης-κράτους; Πώς θεσπίστηκαν οι αρχές της δημοκρατίας; Η ελευθερία του λόγου, η δημοκρατία, η φιλοσοφία, η ισονομία και το εμπόριο είναι ορισμένες από τις ιδέες, τις αξίες και τις πρακτικές που γεννήθηκαν μέσα στην Αρχαία Αγορά της Αθήνας.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Μπορεί να συνδυαστεί με τις προβολές στη «Θόλο», το θέατρο Εικονικής Πραγματικότητας του «Ελληνικού Κόσμου».
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Δ’ Δημοτικού έως και Γ’ Λυκείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι εκατό μαθητές.


Είμαι όπως τρώω…

Το φαγητό είναι ο φύλακας της καλής υγείας του σώματος. Γνωρίζουμε όμως τι είναι κρυμμένο μέσα στα τρόφιμα; Ας μαζευτούμε, λοιπόν, γύρω από το τραπέζι και χρησιμοποιώντας σκεύη, τροφές, μπαχαρικά και μυρωδικά ας συνθέσουμε τις δικές μας γευστικές δημιουργίες και μυρωδιές… Μέσα από δραστηριότητες και ανακαλύψεις θα διαπιστώσουμε την αξία της τροφής και της ισορροπημένης διατροφής.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Διαμορφώθηκε σε συνεργασία με το Ίδρυμα ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ.
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Α’ Δημοτικού έως Α’ Γυμνασίου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Μαρότες, γιγαντόκουκλες, σκιές, αντικείμενα και άλλα στην παράσταση «Γεννητούρια και εκπλήξεις» – Πειραματισμοί με κούκλες και παράσταση κουκλοθέατρου

Έχετε κρατήσει στα χέρια σας μαρότες, γιγαντόκουκλες ή φιγούρες σκιών; Γνωρ
ίζετε με ποιο τρόπο και με ποια υλικά μπορούμε να φτιάξουμε θεατρικές κούκλες; Αφού απαντήσουμε σε όλα αυτά, θα εξοικειωθούμε με τις τεχνικές του κουκλοθέατρου και θα παρακολουθήσουμε την παράσταση «Γεννητούρια, δώρα και εκπλήξεις», με στοιχεία για τη γέννηση του Δία και των ανθρώπων καθώς και για το κουτί της Πανδώρας.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Αποτελεί συνεργασία του ΙΜΕ με τη γνωστή στο χώρο του κουκλοθέατρου κυρία Αριάδνη Νόβακ.
  • Απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού και σε παιδιά Νηπιαγωγείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι εκατό μαθητές.


Αναπαράσταση μιας ανασκαφής

Πώς γίνεται μια ανασκαφή; Ποιοι συνεργάζονται για να έρθουν στο φως κρυμμένοι θησαυροί του παρελθόντος; Πώς συντηρούνται τα ευρήματα και πώς αυτά χρησιμοποιούνται μετά για να συνθέσουν την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά μας; Ας πάρουμε λοιπόν τα εργαλεία του αρχαιολόγου για να ζήσουμε τη χαρά της ανακάλυψης του παρελθόντος!
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Μπορεί να συνδυαστεί με την εφαρμογή Εικονικής Πραγματικότητας «Συναρμολογήστε τα αγγεία».
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Δ’ έως Στ’ Δημοτικού.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.
  • Υλοποιείται σε ειδικά διαμορφωμένα σκάμματα, στον εξωτερικό χώρο του Κτηρίου 9 του «Ελληνικού Κόσμου». Σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν, οι μαθητές παρακολουθούν άλλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.


Η ελιά. Το δέντρο, ο καρπός και ο χυμός του. Το χρυσάφι της ελληνικής γης

Αναζητάμε την ιστορία της ελιάς, αλλά και τη σπουδαιότητά της για την Ελλάδα και ολόκληρη τη Μεσόγειο. Ένα δέντρο δεμένο με την ιστορία του τόπου μας, την καθημερινότητα και την ελληνική διατροφή.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Συνοδεύεται από τις εφαρμογές Εικονικής Πραγματικότητας «Αναζητώντας το υγρό χρυσάφι» και «Περιήγηση στην Αρχαία Ολυμπία».
  • Απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού και σε παιδιά Νηπιαγωγείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Γη, ένας πλανήτης ζωντανός – ηφαίστεια και σεισμοί…

…δύο από τα φαινόμενα που μεταμορφώνουν τον πλανήτη μας. Οροσειρές μετακινούνται, θάλασσες εμφανίζονται ξαφνικά, ζεστά νερά αναδύονται, βουνά ζωντανά σχηματίζονται, πετρώματα, διαφανείς και λαμπεροί θησαυροί δημιουργούνται. Η Γη είναι ζωντανή, διαρκώς αλλάζει και μας προσφέρει τον πλούτο της.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Γ’ Δημοτικού έως και Α’ Γυμνασίου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Στα ίχνη των μύθων, στα χρόνια της Προϊστορίας

Με όχημα τη μυθολογία, τα κείμενα του Ομήρου, των αρχαίων τραγικών και άλλων ποιητών, επιχειρούμε μια περιπλάνηση στους τόπους της προϊστορικής Ελλάδας. Τα ίχνη των Ελλήνων των Προϊστορικών χρόνων στο χώρο και στην τέχνη μάς αποκαλύπτουν έναν κόσμο στην αυγή του πολιτισμού. Με αναγνώσεις και εικαστικές και σωματικές δραστηριότητες τα παιδιά ανακαλύπτουν και φωτίζουν πτυχές του πολιτισμού μας κρυμμένες σε ιστορίες και εικόνες πριν ο χρόνος αρχίσει να μετρά για την ιστορία.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Γ’ Δημοτικού έως Α’ Γυμνασίου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


«Φτου ξελευτερία»… το παιχνίδι αρχίζει!!

Ώρα για παιχνίδι και κίνηση! Ας σηκωθούμε όλοι από τις καρέκλες μας και ας φωνάξουμε δυνατά «Φτου ξελευτερία»… το παιχνίδι αρχίζει!! Τα παιδιά ανακαλύπτουν την κρυφή, ευεργετική δύναμη των παιχνιδιών. Αποκαλύπτουν τους κρυφούς μηχανισμούς που συνθέτουν ένα παιχνίδι και τα συνδυάζουν όλα αυτά με την ισορροπημένη διατροφή.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του Δημοτικού, καθώς και σε παιδιά Νηπιαγωγείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Ένα λαϊκό παραμύθι καμωμένο με κούκλες για παιδιά

Κούκλες που ζωντανεύουν ανάμεσά μας μας μεταφέρουν στον κόσμο του λαϊκού παραμυθιού «Κλεισμένη στα Τάρταρα-Μάρταρα της γης». Βασιλοπούλες, κακές μάγισσες, πρίγκιπες και στοιχεία της φύσης μπλέκονται μεταξύ τους και μας συνεπαίρνουν σε μια απρόβλεπτη περιπέτεια. Μια παράσταση κουκλοθέατρου που εστιάζει στο πώς ο άνθρωπος με τις πράξεις του συντελεί στην ισορροπία ή στην καταστροφή της φύσης. Η λαϊκή παράδοση συναντά τους προβληματισμούς του σήμερα και παραμένει επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε
    Η παράσταση:
  • Αποτελεί συνεργασία του ΙΜΕ με το θίασο «Αθηναϊκές Μαριονέτες».
  • Απευθύνεται σε μαθητές από Α’ έως Δ’ Δημοτικού και σε παιδιά Νηπιαγωγείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


Θέατρο, μια τέχνη τεχνών

Τι είναι θέατρο; Τι είναι ηθοποιός; Λόγος, χρώμα, φως, μουσική, κίνηση, άνθρωποι, αντικείμενα, σκηνή και πλατεία… Η τέχνη του θεάτρου και η «τέχνη» του να παρακολουθώ θέατρο. Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει σκοπό να μυήσει τους μαθητές στο μαγικό κόσμο της θεατρικής τέχνης.
    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα:
  • Aπευθύνεται σε μαθητές από Δ’ Δημοτικού έως Γ’ Λυκείου.
  • Μπορεί να δεχτεί μέχρι πενήντα μαθητές.


    «Θόλος»
  • Παραστάσεις Εικονικής Πραγματικότητας
Η «Θόλος», το νέο μεγάλο θέατρο Εικονικής Πραγματικότητας του «Ελληνικού Κόσμου» (Κτήριο 2), έχει χωρητικότητα 132 ατόμων και αποτελεί πόλο έλξης όλων των ηλικιών και ιδιαίτερα των νέων.
Το περιεχόμενο των προβολών της «Θόλου» δεν είναι μαγνητοσκοπημένο, αλλά δημιουργείται από υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή τη στιγμή της προβολής. Απαιτεί την ενεργό συμμετοχή του θεατή, με αποτέλεσμα μια αμφίδρομη διαδραστική εμπειρία.

Ο συνολικός χρόνος για κάθε διαδραστική παραγωγή είναι περίπου 60 λεπτά.
Εισιτήρια για όλες τις παραγωγές Εικονικής Πραγματικότητας στη «Θόλο» διατίθενται και στα πολυκαταστήματα Public.

Στη «Θόλο» παρουσιάζονται οι ακόλουθες παραγωγές Εικονικής Πραγματικότητας:

2010 – 2011
Περιήγηση στην Αρχαία Μίλητο
Η Αθηνά στην Αρχαία Αγορά
Διαδραστική Περιήγηση στην Αρχαία Αγορά
Η Γη είναι το σπίτι μας




Περιήγηση στην Αρχαία Μίλητο
Στην παραγωγή αυτή γίνεται περιήγηση στη χερσόνησο και την πόλη της Μιλήτου, όπως ήταν δύο χιλιάδες χρόνια πριν. Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν την εικονική πόλη και να γνωρίσουν τα σημαντικότερα δημόσια κτήριά της. Ξεκινώντας από την πύλη της στο Λιμάνι των Λεόντων, μπαίνουν στο ιερό του Δελφινίου Απόλλωνα. Στη συνέχεια, επισκέπτονται την Ιωνική Στοά, που στέγαζε τα καταστήματα της πόλης, το Ελληνιστικό Γυμνάσιο, τη Βόρεια Αγορά και το Βουλευτήριο, διακρίνοντας ακόμη και τις λεπτομέρειες στην αρχιτεκτονική των κτηρίων. Μπορούν να «πετάξουν» πάνω από την πόλη για μια τελευταία πανοραμική ματιά στον άρτιο πολεοδομικό σχεδιασμό της, ακόμη και να «βουτήξουν» στο λιμάνι της.




Η Αθηνά στην Αρχαία Αγορά
Το ταξίδι αρχίζει από την Αρχαϊκή περίοδο, με αφετηρία την κατεστραμμένη από τους Περσικούς Πολέμους Αγορά της Αθήνας. Με τη βοήθεια της θεάς Αθηνάς, που αναδύεται μέσα από ένα βράχο, οι θεατές μεταφέρονται στα Κλασικά χρόνια και περιηγούνται τα κτήρια που έχουν ανοικοδομηθεί στην Αγορά. Χρησιμοποιώντας μάλιστα το χειριστήριο με το οποίο είναι εξοπλισμένη κάθε θέση, οι θεατές συμμετέχουν στην κατασκευή της Ποικίλης Στοάς. Στη συνέχεια παρακολουθούν την πομπή των Παναθηναίων και ψηφίζουν στον οστρακισμό του 416 π.Χ. Στα Ελληνιστικά χρόνια παρακολουθούν την κατασκευή της Στοάς του Αττάλου, ενώ ο Μονόπτερος ναός είναι η αφετηρία για να φτάσουν στη Ρωμαϊκή εποχή. Μέσω του αμφορέα, που αποτέλεσε εξαρχής το μέσο για το ταξίδι αυτό στο χρόνο, οι θεατές επιστρέφουν στο παρόν, στις διαχρονικές αξίες και τα ιδεώδη που γεννήθηκαν στην Αρχαία Αγορά και αποτελούν σήμερα παγκόσμια κληρονομιά.

Για τις ώρες προβολών της «Θόλου» επισκεφθείτε το σχετικό κόμβο.




Διαδραστική Περιήγηση στην Αρχαία Αγορά
Οι θεατές ξεναγούνται στο χώρο της Αρχαίας Αγοράς και, με την καθοδήγηση ειδικού Μουσειοπαιδαγωγού, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι τη διαδρομή που θα ακολουθήσουν. Η αναπαράσταση της Αγοράς σε τρεις διαφορετικές στιγμές της ιστορίας της δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να αντιληφθεί την εξέλιξη μέσα στο χρόνο και τη μεταβολή των λειτουργιών του χώρου από εποχή σε εποχή, όπως αυτή αποτυπώνεται στις αρχιτεκτονικές και πολεοδομικές διαφοροποιήσεις της. Στην κλασική Αγορά (περί το 400 π.Χ.) τονίζεται η σημασία των δημόσιων διοικητικών κτηρίων και η ύπαρξη ενός μεγάλου ανοιχτού χώρου για συναθροίσεις και αθλητικές δραστηριότητες. Στα Ελληνιστικά χρόνια (περί το 150 π.Χ.) δεσπόζουν τα μεγάλα εμπορικά κτήρια (στοές) και δίνεται έμφαση στην ευεργετική δράση των ελληνιστικών ηγεμόνων. Τέλος, η ρωμαϊκή εικόνα της Αγοράς (περί το 150 μ.Χ.) αποτυπώνει τη σταδιακή της αποδυνάμωση ως διοικητικού και εμπορικού κέντρου, γεγονός που άφησε περιθώρια για την ανάπτυξη του θρησκευτικού και πολιτιστικού χαρακτήρα της, με την ανέγερση καινούργιων ναών, ωδείου, βιβλιοθήκης και νυμφαίου.
Για τις ώρες προβολών της «Θόλου» επισκεφθείτε το σχετικό κόμβο.




Η Γη είναι το σπίτι μας
Μια πολική αρκούδα πρωταγωνιστεί στην παραγωγή του ΙΜΕ με θέμα το περιβάλλον και την προστασία του. Στη διάρκεια της προβολής οι μικροί θεατές έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι περιβαλλοντικών γνώσεων.
Σχετικός κόμβος










Πηγή: Ελληνικός Κόσμος

Steven Smith



The Organ - Steven Smith

as i was saying
i know that i've been one of the few who walked away from you
steven smith , we all lose
one look at you
and they’re suddenly covered in shrapnel too
it’s true, most die in your bedroom


all the time i’m getting shot
oh, barrels roll and hammers drop
come on now
grab that gun and we’ll go drive around
until there’s no sound


come on
let’s go
i said i am driving and i am driving
its true, i’ve got something for you


when everything is quiet
the ringing in our ears will sing with awful
violent
and then there will be silence
and then there will be silence

Οι στίχοι εδώ

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Rainbow – Man on the Silver Mountain




Rainbow – Man on the Silver Mountain


Im a wheel, Im a wheel
I can roll, I can feel
And you cant stop me turning
cause Im the sun, Im the sun
I can move, I can run
But youll never stop me burning


Come down with fire
Lift my spirit higher
Someones screaming my name
Come and make me holy again
Im the man on the silver mountain
Im the man on the silver mountain


Im the day, Im the day
I can show you the way
And look Im right beside you
Im the night, Im the night
Im the dark and the light
With eyes that see inside you


Come down with fire
Lift my spirit higher
Someones screaming my name
Come and make me holy again
Im the man on the silver mountain
Im the man on the silver mountain


Just look at me and listen
Im the man, the man, give you my hand
Come down with fire
Lift my spirit higher
Im the man on the silver mountain
Im the man on the silver mountain
Im the night the light
The black and the white
The man on the silver mountain

Rainbow Drink

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Heartbeat



Nneka - Heartbeat
(κλικ για το original βίντεο)
You said you'd be there for me
In times of trouble when I need you and I'm down
And likewise you need friendship
It's from my side pure love but I see lately things have been changing
You have goals to achieve
But the roads you take are broad are heartless
That wants you make another way
You throw stones
Can you see that I am human I am breathing
But you don't give a damn


Chorus:
Can you feel my heart is beating
Can you see the pain you're causing
Can you feel my heart is beating
Can you see the pain you're causing


Blood blood blood...blood is rushing


And now the world is asleep
How will you ever wake her up when she is deep in her dreams, wishing
And yet so many die
And still we think that it is all about us
It's all about you
You sold your soul to the evil and the lust
And the passion and the money and you
See the same ones die, people hunger for decades
Suffer under civilized armedrobbers, modern slaveholders


Chorus
Can you feel my heart is beating
Can you see the pain you're causing
Can you feel my heart is beating
Can you see the pain you're causing


Blood blood blood.... keeps rushing


Evaded, eliminated, erased, interrogated
Our tradition, our love for our fellow countrymen,
Our property, our resources - our pride


Can you feel my heart beating
No no no...you don't


Chorus:
Can you feel my heart is beating
Can you feel the pain you're causing
Can you feel my heart is beating
Can you feel the pain you're causing

Οι στίχοι από εδώ

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Ο πλανήτης του Μικρού Πρίγκηπα!

Η φωτογραφία αυτή μου θύμισε τον πλανήτη του μικρού πρίγκηπα! Οπότε ας βάλω και την αντίστοιχη σύνθεση της Ευανθίας Ρεμπούτσικα και ελπίζω να σας αρέσει, τόσο η φωτογραφία, όσο και η μουσική!

(κλικ για μεγαλύυυτερο μέγεθος!)



 The Planet and the Radio Dish
Credit & Copyright: Alex Cherney (Terrastro)

Explanation: What planet is this? Although seemingly something out of The Little Prince, the planet is actually Earth. More specifically, it is a small part of the Earth incorporated into a four image stereographic "Little Planet " projection. The central fisheye image points down, while the surrounding wide-angle images were taken at a 30 degree tilt and added digitally later. Earth-anchored items surrounding the image center include green grass, dark shadows, and trees near and far. At the image top ("noon" if the planet were a clock) is the well-lit Parkes Radio Telescope dish in New South Wales, Australia. The surrounding sky contains many jewels of the night including the Moon at 9 pm, the plane of our Milky Way Galaxy at 1:30 pm and 7 pm, and the Small Magellanic Cloud galaxy at 5 pm. A full field interactive version of this scene can be found here.


.


Not Afraid

I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road
...

Το είδα πριν λίγο εδώ στο windmo.blogspot.com
το άκουσα και μου άρεσε.
Έτσι έψαξα τους στίχους και σας το αφιερώνω! :)



Not Afraid lyrics

Not Afraid - Eminem

(Hook)


I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road


(Intro)


Yeah, It's been a ride...
I guess I had to go to that place to get to this one
Now some of you might still be in that place
If you're trying to get out, just follow me
I'll get you there


(Verse 1)


You can try and read my lyrics off of this paper before I lay 'em
But you won't take this thing out these words before I say 'em
Cause ain't no way I'm let you stop me from causing mayhem
When I say 'em or do something I do it, I don't give a damn
What you think, I'm doing this for me, so fuck the world
Feed it beans, it's gassed up, if a thing's stopping me
I'mma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly
And all those who look down on me I'm tearing down your balcony
No if ands or buts don't try to ask him why or how can he
From Infinite down to the last Relapse album he's still shit'n
Whether he's on salary, paid hourly
Until he bows out or he shit's his bowels out of him
Whichever comes first, for better or worse
He's married to the game, like a fuck you for christmas
His gift is a curse, forget the earth he's got the urge
To pull his dick from the dirt and fuck the universe



(Hook)


I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road


(Verse 2)
Ok quit playin' with the scissors and shit, and cut the crap
I shouldn't have to rhyme these words in the rhythm for you to know it's a rap
You said you was king, you lied through your teeth
For that fuck your feelings, instead of getting crowned you're getting capped
And to the fans, I'll never let you down again, I'm back
I promise to never go back on that promise, in fact
Let's be honest, that last Relapse CD was "ehhhh"
Perhaps I ran them accents into the ground
Eminem Not Afraid lyrics found on http://www.directlyrics.com.com/eminem-not-afraid-lyrics.html
Relax, I ain't going back to that now
All I'm tryna say is get back, click-clack BLAOW
Cause I ain't playin' around
There's a game called circle and I don't know how
I'm way too up to back down
But I think I'm still tryna figure this crap out
Thought I had it mapped out but I guess I didn't
This fucking black cloud still follow's me around
But it's time to exercise these demons
These motherfuckers are doing jumping jacks now!


(Hook)


I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road


(Bridge)


And I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage
I'm standing up, Imma face my demons
I'm manning up, Imma hold my ground
I've had enough, now I'm so fed up
Time to put my life back together right now


(Verse 3)


It was my decision to get clean, I did it for me
Admittedly I probably did it subliminally for you
So I could come back a brand new me, you helped see me through
And don't even realise what you did, believe me you
I been through the ringer, but they can do little to the middle finger
I think I got a tear in my eye, I feel like the king of
My world, haters can make like bees with no stingers, and drop dead
No more beef flingers, no more drama from now on, I promise
To focus soley on handling my responsibility's as a father
So I solemnly swear to always treat this roof like my daughters and raise it
You couldn't lift a single shingle on it
Cause the way I feel, I'm strong enough to go to the club
Or the corner pub and lift the whole liquor counter up
Cause I'm raising the bar, I shoot for the moon
But I'm too busy gazing at stars, I feel amazing and


(Hook)


I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road


.