Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Μια σταγόνα αίμα - Παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη


Η 14η Ιουνίου έχει καθοριστεί σαν Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη, είναι δε, η ημέρα γενεθλίων του ιατρού Καρλ Λαντστάινερ. Ο Λαντστάινερ ανακάλυψε τις ομάδες αίματος το 1900,  αργότερα τα ρέζους, και τιμήθηκε με το Nobel Ιατρικής το 1930 για τη σημαντική αυτή ανακάλυψη.
Περισσότερα για την ημέρα αυτή στο Δελτίο Τύπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας των Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών http://www.posea.gr.




Μια σταγόνα αίμα



Στίχοι: Κώστας Λογοθετίδης
Μουσική: Εκείνος και Εκείνος
Πρώτη εκτέλεση: Εκείνος και Εκείνος
Τίτλος Άλμπουμ: Στη θάλασσα του χρόνου - 1998

Όνειρο μου καθημερινό.
Πάω να σε αγγίξω και σε χάνω.
Τίποτα εγώ δε σου ζητώ.
Μονάχα ένα όνειρο για μένα.

Μια σταγόνα αίμα,
μες το αίμα μου σε χάνω.
Ψέμα μες το ψέμα,
για μια μέρα παραπάνω.
Μια σταγόνα αίμα,
μες το αίμα μου σε χάνω.
Ζωή μιας μέρας παραπάνω.

Όνειρο μου καθημερινό.
Πάω να σε αγγίξω και σε χάνω.
Όσο παλεύω να σωθώ.
Τόσο βουλιάζω στο κενό.




Δεν υπάρχουν σχόλια: