Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Banners λοιπόν!

Φίλοι και επισκέπτες καλησπέρα!!

Είμαι εδώ, εδώ και λίγες ημέρες! Δεν ήξερα και δεν ξέρω πως θα βγει ετούτο το ιστολόγιο.

Δεν ήξερα και δεν ξέρω ποιους θα συναντήσω στην μπλογκόσφαιρα!

Όλα έγιναν "τυχαία"!!! Και σας βρήκα τον ένα μετά τον άλλο! Ή με βρήκατε εσείς!!!

Δεν ξέρω πως έγινε! Προσπαθώ ακόμη να σας μάθω, να σας ξεχωρίσω! Έτσι λοιπόν στη σελίδα των banners βλέπετε ένα πάζλ που μόνο εσείς μπορείτε να το συμπληρώσετε!

Και όλο το άλλο μπογκ μου, ένα παζλ είναι! Με κομματάκια από εσάς, από εμένα, από τους δικούς μου, από την καθημερινότητα!

Θα ήθελα πολύ, να έβαζα εδώ κάτι που να αρέσει στον καθένα σας!! Ήδη έχω πάρει τόσα πολλά από εσάς!!!

Εδώ λοιπόν είμαστε, καλώς βρεθήκαμε και καλώς να συνεχίσουμε!

Χαμόγελα πολλά σε όλους!! Καλό μεσημέρι σε όλους!!

υγ 1: τα μπανεράκια, θα συνεχίσουν και ανακατατάξεις θα γίνουν, είπαμε.... παζλ είναι... σαν το παζλ της ζωής... Ό,τι θέλετε είμαι εδώ στο μπλογκ και εδώ n-christ [παπάκι] hotmail [τελεια] com

υγ 2: Ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις και την επικοινωνία! Τα banner σας θα ειναι πάντα εδώ και θα συμπληρώνω. Αν μπορείτε, βάζετε το δικό μου. Δεν είναι υποχρεωτικό, μου αρκεί που θα σας βλέπω και θα σας επισκέπτομαι!

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: