Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

"Ταξίδι στην Άγρια Φύση"

Αυτές τις μέρες ζω με τον Chris ή αλλιώς Alexander όπως ο ίδιος επέλεξε όνομα για τον εαυτό του. Βρίσκεται στο κεφάλι μου. Τον παρακολουθώ, παρατηρώ τις εκφράσεις του, τις κινήσεις του. Προσπαθώ να μπω στις σκέψεις και τα συναισθήματά του. Ξεπήδησε από ένα δισκάκι - ταινία που μου πρότειναν. "Ταξίδι στην άγρια φύση" ο τίτλος και δεν με ενθουσίασε. Δεν με ενθουσίασε και δεν μου έδινε πληροφορίες για το ποια μπορεί να ήταν αυτή η ταινία. Δεν μου θύμιζε κάτι, κι εγώ ηθελημένα δεν ζήτησα να μάθω. Ηθελημένα δεν έψαξα στο μυαλό μου μήπως και ανασύρω κάτι. Δεν θέλησα να μάθω ούτε τον ξένο τίτλο, ούτε τους συντελεστές. Έτσι, να την δω χωρίς να έχω περιορισμούς από προηγούμενη γνώση.



Από τις πρώτες σκηνές - αυτό που νόμιζα πως θα ήταν μια βαρετή περιήγηση - με συνεπήρε! Η μουσική, η εικόνα με εγκλώβισαν. Κάπου εκεί ανάμεσα στους ήχους και στα χρώματα, με εγκλώβισε ο ήρωας και η ιστορία. Υπάρχουν αναλύσεις διάφορες, κάντε μια αναζήτηση και θα ανακαλύψετε κάμποσες! Να, εδώ ή εδώ ανάλυσεις που βάζω τυχαία. Να συμφωνήσω, να μην συμφωνήσω; Δεν ξέρω! Υποθέτω πως στα μεγάλα λόγια, στα γενικά λόγια όλοι συμφωνούμε εύκολα! Αλλά, να, δεν με πείθουν! Πιστεύω πως κάτι πιο προσωπικό και πιο βαθύ κρύβεται πίσω απ' αυτό το ταξίδι. Αυτή είναι η δική μου αίσθηση.



Αυτή είναι η δική μου αίσθηση και τίποτα δεν γίνεται χωρίς λόγο. Ποιο όμως, είναι αυτό το ερώτημα που μπορεί κάποιον να τον τρελάνει τόσο πολύ που να θέλει να απαρνηθεί τα πάντα και να ξεκινήσει ένα ταξίδι - φευγιό; Ένα ταξίδι μακρυά απ' όλους και όλα. Ένα ταξίδι όπου ίσως δεν ψάχνει τον εαυτό του, δεν ψάχνει απαντήσεις αλλά ψάχνει τη λύτρωση (λύτρωση μέσα από την απώλεια, απώλεια των πάντων; ). Εκεί στο 47' περίπου δίνεται η απάντηση για μένα, για την δική μου οπτική, μέσα από την αφήγηση της αδελφής του. Ίσως συμφωνήσετε κι εσείς μαζί μου, αλλά πολύ περισσότερο ίσως να διαφωνήσετε. Ήθελα να ήξερα πως το βλέπετε κι εσείς, μήπως και μου δώσετε καλύτερη εξήγηση, μήπως και μου δείξετε κάτι που δεν βλέπω.




Κάποια στιγμή, εκεί που μιλάει με κάποιον εργοδότη του στην παμπ (στο 41' περίπου), μου εμφανίζεται και ο αρχικός τίτλος της ταινίας. "Into the wild", qυτό που με τόση θέρμη λέει ο C - A, δεν μπορεί παρά να είναι ο πιο ταιριαστός τίτλος!



Κάποια άλλη στιγμή, ξαφνικά, μου αποκαλύφθηκε το τέλος της ταινίας! Μόνο ένα τέλος ταίριαζε στην ταινία αυτή, μόνο ένα τέλος ταίριαζε στον ήρωα αυτό! Έτσι άφησα την ταινία κολλημένη στο 1:02:23. Άφησα τον C - A να περιπλανάται στις άγριες ομορφιές της φύσης, γυρεύοντας να βρει ή να χάσει κάτι. Εκεί θα τον αφήσω, σε ατέρμονο ταξίδι. Δεν θέλω να έρθει το τέλος._



Η μουσική του Eddie Vedder είναι απίστευτη! Την ακούω συνέχεια, παρήγγειλα το cd. Τι να πρωτοξεχωρίσω! Society, No ceiling, Colorblind, Hard Sun (ακούγεται στο βίντεο πάνω από το trailer).


Ορίστε η λίστα με τα τραγούδια εδώ. Θέλει ξεκαθάρισμα το οποίο μάλλον δεν θα γίνει ποτέ! Απλά πατήστε το επόμενο για να αποφύγετε κάποια επανάληψη!


Και μερικοί σύνδεσμοι αν θέλετε να μάθετε περισσότερα. Δεν έχω διαβάσει τίποτα απ' όλα αυτά! Όπως είπα πιο πριν, ακούω τα τραγούδια και η ταινία κολλημένη στο 1:02:23...

Into The Wild - το βιβλίο - η ταινία - η ταινία στο IMDb - Eddie Vedder - Perl Jam


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: